Body-Zone.cz
Eleiko.cz
profi činky a příslušenství

Reportáž Jany Černovské z MS juniorů a masters 2011

jana-cer-ms-2011.jpgNaše výprava odlétala z ruzyňského letiště ve čtvrtek 24. 11. 2011 v 14:25. Cesta pro mne byla velice náročná, jelikož jsem ještě „necukrovala“.

Z počátku to bylo v pohodě, ale v letadle mě začala bolet hlava. Do hotelu jsme se dostali až kolem 9 hodiny večer, ubytovali jsme se a šli na večeři, kde jsem si konečně dala své první sacharidy (cca 70 g).

Kontrola formy proběhla až v pátek ráno před snídaní. Měli jsme celý den volný a tak jsme se šli všichni projít na pláž a nafotit nějaké společné fotky. Večer pak byla prezentace, která se docela protáhla a kde jsem se také dozvěděla, že budu mít semifinále i finále už v sobotu. V pátek jsem si dala asi 400g sacharidů bez příjmu jakýchkoliv tekutin, ale i přesto jsem byla spokojená.

Konečně nastal den D a nervozita stále sílila. Po snídani jsem se šla pomalu chystat (líčit, česat, doladit barvu pokožky atd.).  Závody pak byly celkem ve skluzu, takže jsme měli na všechno dost času. Konečně se i naše kategorie šla předvést na pódium. Byla jsem velice nervózní a svázaná, zároveň mě mrzelo, že semifinálové kolo trvalo jen malou chvilku a že hala zela prázdnotou.

Zanedlouho už bylo finále, kde předvádíme tzv. T – walk a poté následuje závěrečné pózování. Tím byly závody u konce a teď už jen počkat na verdikt poroty. Následovalo vyhlašování, kde jsem v závěrečné dvojici stála s českou reprezentantkou Michaelou Podneckou.

Ještě dnes mi vyhrknou do očí slzy, když si vzpomenu na to, jak vyhlásili, že jsem se na prvním místě umístila já. Tento pocit ani nedokážu popsat, protože si to každý musí zažít sám.

Samozřejmě poté ještě následoval boj ještě o absolutní mistryni světa, který vyhrála Slovenka Adéla Onrejovičová. Po závodech jsem se konečně mohla najíst, což pro mne byla asi největší odměna :)

Večer ještě proběhla menší oslava, ale jelikož jsme všichni byli dost unavení, tak jsme si nechali větší oslavy na nedělní banket, který byl povedeným zakončením mistrovství a moc se mi líbil. Cesta zpět do České Republiky už proběhla bez komplikací a zhruba tak ve 14h jsme přistáli v Praze.

Fotogalerie Jany Černovské z MS:

zaslal: | vystaveno: 07.12.2011

Výběr produktů z eshopu:

Stojany ke klikům MARBO MH-D011 ..

...

MS-S104 Stojany pod činku se zarážk ..

Stojany pod velkou činku MARBO MP-S ..