Body-Zone.cz
kulturistika a fitness
Vyzkoušejte také
další weby
Strongbody.cz
vše pro sport a fitness
Profi-krmivo.cz
krmivo pro psy a kočky
Jantana.eu
soutěžní barvy
Eleiko.cz
profi činky a příslušenství

Korte - Objemový trénink


Korte objemový trénink :

Je to totiž původně powerlifterský trénink .
Je to hlavně díky tomu, že „full-body“ tréninky (tréninky, kde se procvičí celé tělo v jednom tréninku)
mají nejlepší hormonální odpověď a díky jejich zvýšené produkci začne tělo budovat svalové objemy.
Nemluvě o již zmiňovaném šoku, kdy po x letech procvičení partie jen jednou týdně, procvičíte každou 3x týdně.
Jak známo, svaly rostou 24-36h po tréninku  a proto je procvičení partie jen jednou týdně naprosto nedostatečné.
Základem všeho je provedení základních cviků (benchpress, dřep, mrtvý tah) v 5 sériích po 5 opakováních a nebo treba i po 6 seriích a 6 opakováních to je jen na vás co zvládnete ale pod minimum nechodte !
Cvičte se 70% maxima (tzn. se 70% maximální váhy pro jedno opakování – pokud je vaše „maximálka“ na bench 100kg, tak v Kortem začnete se 70kg)
Nejlepší je, každý další týden přidávat 2,5kg na benchpressu a 2,5-5 kg na dřepu a mrtvém tahu .Jinak celý týden cvičit ty 3 tréninky se stejnou váhou ve všech sériích.
A k tomu každý trenink doplnky třeba v ponděli 1 cvik na biceps a 1 na triceps ve středu 1 cvik na ramena a 1 na lýtka a v pátek zase to co v pondělí a pak to prohodit
čili další týden procvičíte ramena a lýtka 2krát.U toho objemového tréninku musíte opravdu hodně a to myslím vážně hodně jíst !!!!!!!



A tady je ukázkový tréninkový plán :



Pondělí: dřep 6x6
MT 5x5
bench 5x5
doplňkové cviky 1 (2)
Úterý: volno
Středa: bench 6x6
dřep 5x5
MT 5x5
doplňkové cviky 2 (1)
Čtvrtek: volno
Pátek: MT 6x6
dřep 5x5
bench 5x5
doplňkové cviky 1 (2)
Sobota: volno
Neděle: volno
  Doplňkové cviky :

1) - biceps
    - triceps
    - břicho

2) - ramena
     - lýtka
     - břicho

Ttyto dvě varianty doplňkových cviků se střídají ob trénink,
takže zatímco 1.týden v pondělí cvičíte variantu 1,
na druhý týden Vám v pondělí vycházejí doplňkové cviky 2
Na každou doplňkovou partii cvičíte pouze jeden cvik třeba
na biceps kladivový zdvih 4 série po 8 opakováních atd..



zaslal: teekkk | vystaveno: 02.04.2008





Výběr produktů z eshopu:

Tréninkový deník ..


napsali: Aleš Tvrzník, Vít Rus Tréninkový deník určený sport...

Bandហkolen - tréninková ..


bandáže na kolena od Best Body Nutrition...

Bandហzápěstí - tréninková ..


Tréninková bandហzápěstí se suchým zipem od Best Body Nutrition....


Nadpis:

Email:

Napsat příspěvek:



Zadejte text z obrázku:



  NEFUNGUETO
  mourison | 21:58,31.10.2012

cvičim a trenuju uz měsíc a posiluju 52 kg a cvičim podle plánu mam akorát svaly a břišáky ale ztěšknul sem o 12 kg proč


  nechapu
  Snehulak | 11:20,17.03.2012

ty varianty je myleno že v poonděli přiram jen biceps ve středu jen triceps ? nebo všechny 3 do hormady v jednom treninku ?


  ???
  Building23 | 13:51,05.08.2011

Ja začínal na 60kg..uz jsem na 70..a mam skoncit na 95kg..a chci videt ka udelam 5x5 s 95kg :D to jsem vazne zvedavej:D Na benchpress.


  Objem vs síla
  White89Wolf | 19:20,03.05.2011

Ahoj. Jaký je rozdíl mezi objemovým a silovým tréninkem?


  jak dlouho
  pampuch | 19:21,11.03.2011

Ahoj jak dlouho cvičit ten korte oběmový trenink ,začal sem ho cvičit v pondelí dík.


  2 Karol
  Stressak | 10:06,18.02.2011

Tak nevim jak vypadas, ale nenapadlo te trebas to ze svaly sou tezsi nez tuk? Tzn pokud poradne cvicis tak se neboj ze by to byl tuk :)


  NĚKDE JE CHYBA
  kreatinQa | 20:01,11.02.2011

jedu 2 měsíc. objem partií je pořád stejný přesto se váha zvyšuje! a to se nepřežírám a doplňuju to tancem a chůzí !!
čím to? Karol


  NO CO STYM
  Plesoun | 22:09,01.06.2010

Robim setko ako sa tu pise..Jem kazde 2-3 hodky dodrziavam trenning ... A nezabera neako :D :D :D ziadne pridavky nepouzivam len proste sam prirodne a neviem ako pribrat


  dotaz
  WiGGL3S | 13:35,05.05.2010

chcem sa spytat, ci k tym doplnkovym cvikom, mam dat na triceps franzucky tlak alebo radsej bradla ? a po kolko tiez po 4x8 ako na biceps? A este jedna otazka aj s doplnkovym cvikom mam zacat na 70% a kazdy tyzden zvysovat vahu o 5 alebo 2,5kg ?


  :-)
  T-Fight | 14:05,24.01.2010

Výborný trenink, musím řičt že cvičím podle něho 3měsíce a nabral jsem 5kg svalové hmoty s podporou doplňků od NUTREND...Exelent !!!


  ??:)
  lukasekk | 22:00,30.12.2009

Ahoj.. mám jednu otázečku:) jelikož je to objemový trénink a ten je nejlepší nahustit do 50ti minut.podle toho co jsem četl všude na internetu:) tak jsem se chtěl zeptat jak se to dá stihnout:)Já se u toho neflákám..jedu jednu sérii za druhou s max. 1 minutovou pauzičkou mezi sériemi..což dělá z celého tréninku celkem přes 20 minut:)tak jsem se chtěl zeptat jestli objemový trénink(50 minut) je myšlen s pauzama nebo si je mám odečíst, tzn. že bych mohl cvičit až 70 minut? Díky moc za odpověď;)


  ...
  Nosky | 23:15,26.12.2009

Dobrej trenink, jen se toho držet a vydržet.
Jak řekl Kowal, jdu do toho po hlavě.


  Karlos
  pekelnejkerber | 20:19,26.11.2009

Ja mam 15 let a necelich 80kg jsem sice hubenej i když to tak nezni diky tejto strance jsem se dal na dobrou cestu v posilovani do teka jsem neměl moc přesnej přehled . Už posiluju celkem delši dobu ale teka je to podle mich představ konečně


  ...
  zdenda0230 | 17:12,25.11.2009

ahoj..je mi 17 a zacal jsem z posilovanim..ae porad nechapu jak mam zacit..proste posiluju vetsinou Doma..ve fitku se obevim malo kdy..tagze bych potreboval poradit co a jak? asi bych mel zacit stim objemovym posilovanim..???da nedokazu si sestavit nejakej plan na to..diky za odpoved.


  ...
  kowal | 16:39,24.09.2009

nic du do toho po hlave.. kdyby se chtel nekdo podelit o zkusenosti, rady apod.. piste do profilu rad budu za kazdou radu z timhle treninkem doted sem jel asi 4mesice splity ale to uz me vazne nebavi..:p


předchozí komentáředalší komentáře